1407 - 1447في انتظار وجود المهدي

1407 - 1447في انتظار وجود المهدي


 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir   Thu Aug 20, 2009 11:29 pm

Kepuasan Di Dalam Kebenaran
Thursday, August 20, 2009


Siapa yang bohong? Siapa yang tak cakap betul? UMNO lemas untuk bersilat, menafikan apa yang berlaku. Yang sebenarnya UMNO amat sedar apa yang berlaku di antara Rohaizat dengan rakan kongsinya Yusri.

Masa untuk bertindak sudah suntuk. Rakyat sudah tahu kerana tembelang sudah pecah dan busuknya telah merebak keseluruh Permatang Pasir.

Pada mulanya UMNO ingat isu ini boleh bertahan. Di suruhnya Rohaizat membuat Akuan Bersumpah dan dicanang diseluruh media pengampu mereka agar pembangkang jangan sentuh hal peribadi calon.

Mana mungkin kalau peribadi calon tidak elok, boleh dibiarkan calon tersebut memimpin rakyat. Amat jijik. Amat memalukan.

Adalah wajar calon UMNO menarik diri secara terhormat......wajar...langau

Kenyataan penuh Yusri, rakan kongsi Rohaizat yang difitnah sebagai orang yang bertanggungjawab ke atas segala permasalahan.
Posted by al-brangi Labels: politik, semasa at 2:00 PM
Back to top Go down
View user profile
pensil 2B
Moderateur
Moderateur


Posts : 112
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir   Thu Aug 20, 2009 11:45 pm

langau wrote:


Masa untuk bertindak sudah suntuk. Rakyat sudah tahu kerana tembelang sudah pecah dan busuknya telah merebak keseluruh Permatang Pasir.



bukan seluruh Permatang Pasir je. tapi ...bau busuknya telah merebak "1 Malaysia".
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir   Thu Aug 20, 2009 11:58 pm

pensil 2B wrote:
langau wrote:


Masa untuk bertindak sudah suntuk. Rakyat sudah tahu kerana tembelang sudah pecah dan busuknya telah merebak keseluruh Permatang Pasir.



bukan seluruh Permatang Pasir je. tapi ...bau busuknya telah merebak "1 Malaysia".

dengan zaman "langit terbuka" sekarang ni....mungkin dah sampai ke antartika.....

1dunia...... Laughing
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir   Fri Aug 21, 2009 1:11 am

mudahnya...sesudah tak boleh nak menepis kerana dah sememangnya itu kenyataan dan berfakta maka jalan yg paling mudah - bersumpah !!!...mudah bukan ??? No
Back to top Go down
View user profile
fooxie
moderator
moderator


Posts : 40
Join date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir   Sat Aug 22, 2009 12:15 am

Muhyidin kata kesalahan Rohaizat hanya macam kena saman kesalahan lalu lintas saja. memang ,macam ni lah peranagi umno, songlap duit ratus ribu dianggap kesalahan lalu lintas saja.
Kalau songlap duit juta2 mungkin dianggap macam curi telur ayam kut. Umno memang dah tak heran pasal songlap menyonglap ni sebab mereka anggpa perkara kecil. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir   Sat Aug 22, 2009 4:26 am

fooxie wrote:
Muhyidin kata kesalahan Rohaizat hanya macam kena saman kesalahan lalu lintas saja. memang ,macam ni lah peranagi umno, songlap duit ratus ribu dianggap kesalahan lalu lintas saja.
Kalau songlap duit juta2 mungkin dianggap macam curi telur ayam kut. Umno memang dah tak heran pasal songlap menyonglap ni sebab mereka anggpa perkara kecil. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


kena saman lalu lintas pun tetap dikira melanggar peraturan dibawah akta jalanraya..tetap melanggar undang2...mat sembab akhirnya mengaku calun nya melanggar undang2....
Back to top Go down
View user profile
awang_trasher
Moderateur
Moderateur


Posts : 206
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir   Mon Aug 24, 2009 2:47 am

pemimpin mestilah seseorang yang boleh dijadikan ikutan
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir   Today at 12:33 am

Back to top Go down
 
Tembelang Pecah : Baunya Membusuk Permatang Pasir
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
1407 - 1447في انتظار وجود المهدي  :: FORUM :: FORUM SEMBANG-
Jump to: