1407 - 1447في انتظار وجود المهدي

1407 - 1447في انتظار وجود المهدي


 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 SPRM merajuk????

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 1:30 pm

Terbaa kat dlm akhbar kosmo tentang berita SPRM mengambil keputusan mmbekukan serta-merta siasatan rasuah membabitkan ahli2 politik.
Berita ni dah tresiar pun kat Buletin Utama malam tadi.
Keputusan ni dibuat oleh Pengarah Siasatan SPRM kononnya tindakan rastik ni dibuat ekoran tidak tahan dengan cemuhan dan kritikan pelbagai pihak setiap kali siasatan rasuah babitkan orang politik.
Sehubungan itu, siasatan akan disambung semula slpas kerajaan merangka satu mekanisme baru berhubung siasatan terhadap golongan itu.
Lebih menekan SPRM, ia dipercayai ada kaitan dengan tragedi 'misteri' yang menimpa Teoh Beng Hock selepas disiasat SPRM. Sejak itu, macam2 persepsi -ve mewarnai SPRM.
Lebih mengahangatkan lagi, SPRM dakwa kritikan itu datang dari ahli politik pihak pembangkang. yang disifatkan sbagai menghina dan memperlekehkan badan itu.
(baca lanjut kat kosmo bhg analisis berit

SI LUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA..
BIARKAN..BIARKAN...

DASAR BONEKA UMNO!!!!!
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 4:55 pm

merajuk ke...merujuk ni........? scratch
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 5:36 pm

Konon2 nak merajuk lah. Kecil hati dan dah tak tahan dengan sikap ahli politik yang kununnya asyik mencari kesalahan SPRM. Klakar lah pulak.. Macam budak kecik.

Sepatutnya, time sekarang nilah diorang ambil peluang bersihkan nama dengan jalankan siasatan secara lebih telus pada pemimpin2 yang menyeleweng macam TPM yang guna NURI utk kpentingan politik tu. Ini tak, dah ambil kputusan nak bekukan siasatan. lol!

Ke ada muslihat lain?????
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 5:45 pm

mujahidmuda wrote:
Konon2 nak merajuk lah. Kecil hati dan dah tak tahan dengan sikap ahli politik yang kununnya asyik mencari kesalahan SPRM. Klakar lah pulak.. Macam budak kecik.

Sepatutnya, time sekarang nilah diorang ambil peluang bersihkan nama dengan jalankan siasatan secara lebih telus pada pemimpin2 yang menyeleweng macam TPM yang guna NURI utk kpentingan politik tu. Ini tak, dah ambil kputusan nak bekukan siasatan. lol!

Ke ada muslihat lain?????

dialog dari Tuan director belum siap lagi lah tu..... Laughing
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 5:49 pm

Umno sedar, sekarang ni ramai pihak minta SPRM siasat ahli2 diorang. Sebab tu dia minta SPRM bekukan siasatan. Sebab macam tak logik pula hanya kerana dihina, diorang buat keputusan begini.

Keenapa nak tunggu krajaan buat mekanisme baru? SPRM kan badan bebas?
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 6:02 pm

mujahidmuda wrote:
Umno sedar, sekarang ni ramai pihak minta SPRM siasat ahli2 diorang. Sebab tu dia minta SPRM bekukan siasatan. Sebab macam tak logik pula hanya kerana dihina, diorang buat keputusan begini.

Keenapa nak tunggu krajaan buat mekanisme baru? SPRM kan badan bebas?

sepatutnya bebas....tapi...... scratch
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 8:03 pm

nak selindung kes PKFZ ke... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 9:55 pm

patriot wrote:
nak selindung kes PKFZ ke... Very Happy

bukan sebarang ikan yang masuk ni.....jerung....tangkap mampus...lepaskan pun mampus.....

...pegi jahanam UMNO......
Back to top Go down
View user profile
pensil 2B
Moderateur
Moderateur


Posts : 112
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Thu Aug 20, 2009 10:01 pm

langau wrote:
sepatutnya bebas....tapi...... scratch



tapi mcm tak bebas je... scratch

adakah ada kaitan dgn PRK p.pasir??? scratch
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Fri Aug 21, 2009 12:39 am

aku syak ini semua ada hubung kait dgn kepentingan survival umno... Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Fri Aug 21, 2009 12:34 pm

Inilah taktik UMNO nak tutp kebenaran dari rakyat
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Sat Aug 22, 2009 5:06 am

mujahidmuda wrote:
Inilah taktik UMNO nak tutp kebenaran dari rakyat


mereka ingat boleh tutup bangkai gajah dgn nyiru ke... Basketball
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Sat Aug 22, 2009 2:41 pm

Tak pun dier memang sengaja nak bekukan sebab tak nak layan cabaran pemimpin pas agar siasat dakwaan yang dilemparkan pada calon pas kat permatang pauh. Sebab dier tahu pas memang tak bersalah..
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Sun Aug 23, 2009 3:55 am

UMNO dan 'cawangan2nya' penuh dgn lakunan..
Back to top Go down
View user profile
awang_trasher
Moderateur
Moderateur


Posts : 206
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Mon Aug 24, 2009 2:40 am

merajuk minta dipujuk tu
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Mon Aug 24, 2009 3:38 am

sprm macam budak kecil...
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Mon Aug 24, 2009 8:57 am

mujahidmuda wrote:
Tak pun dier memang sengaja nak bekukan sebab tak nak layan cabaran pemimpin pas agar siasat dakwaan yang dilemparkan pada calon pas kat permatang pauh. Sebab dier tahu pas memang tak bersalah..

punya lah marah sampai tersasul....permatang pasir lah....hehehe Embarassed
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Mon Aug 24, 2009 9:14 am

Kalau budak2 boleh la pujuk dengan gula2. Ni oran tua, nak pujuk dengan apa?????
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: SPRM merajuk????   Today at 6:21 am

Back to top Go down
 
SPRM merajuk????
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
1407 - 1447في انتظار وجود المهدي  :: FORUM :: FORUM SEMBANG-
Jump to: