1407 - 1447في انتظار وجود المهدي

1407 - 1447في انتظار وجود المهدي


 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Thu Aug 20, 2009 12:24 am

BUKIT MERTAJAM: Pergerakan Pemuda Umno Pulau Pinang hari ini menyerahkan bukti mengenai kewujudan pengundi hantu di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Ketuanya, Norman Zahalan, yang ditemani lebih 30 anggota pergerakan itu menyerahkan sepucuk surat rasmi serta senarai pendaftaran pengundi berkenaan kepada Penolong Pegawai Pengurus SPR, Masirah Che Ani, di Pejabat Daerah dan Tanah Seberang Perai Tengah, di sini.

Norman berkata, selepas membuat bancian terhadap 30 rumah di kawasan Permatang Pasir, Permatang Janggus dan Bukit Jelutong, terdapat sembilan pengundi yang tidak dikenali didaftarkan di dua alamat berasingan.

Ketika ditemui pemberita, beliau berkata, daripada sembilan nama itu, terdapat dua pengundi Cina didaftarkan di rumah penduduk Melayu dan tidak dikenali oleh tuan rumah.

"Satu lagi alamat rumah di kawasan berkenaan mempunyai 14 pengundi yang mana tujuh daripadanya tidak dikenali oleh tuan rumah tersebut," katanya.

Katanya, ini adalah bukti peringkat pertama yang diserahkan kepada SPR dan percaya jumlah itu mungkin mencecah 3,000 orang.

"Kita akan terus mengesan pengundi-pengundi sedemikian," katanya.

Sementara itu, Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan, yang turut hadir di pejabat itu berkata selama ini pihak pembangkang yang selalu membangkitkan isu pengundi hantu tetapi tidak mampu menunjukkan bukti seperti mana yang dilakukan oleh Barisan Nasional (BN).

Beliau berharap pihak SPR akan menjalankan siasatan pengundi hantu ini dengan segera supaya tidak menimbulkan masalah pada hari pengundian kelak.

Sementara itu, Masirah berkata bukti itu akan dipanjangkan kepada SPR Pulau Pinang untuk tindakan selanjutnya. - Bernama
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Thu Aug 20, 2009 12:25 am

tiba-tiba pulak takut hantu...... Laughing
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Thu Aug 20, 2009 4:28 am

ahmad maslan ni pembohong besar lah...yg PRK Bt Selambau dulu pihak PR dok siap ambik gambar lagi tunjuk rumah hantu..siap buat lapuran lagi...itu bukan bukti dari PR ke...

kalau nak marah pergilah serang SPR tu...apa pulak nak dikaitkan dgn PR...bukankah selama ini hantu2 itu memberi keuntungan pada umno jugak..
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Thu Aug 20, 2009 11:54 am

Dulu ayah kite jadi ketua kampung, pastu setiap kali nak pilihanraya die dapat la senarai nama pengundi. tapi kite peliklah, kenap nama orang yang dah lame meninggal pun diorang bubuh skali. SPR tak buat keje ke?
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Thu Aug 20, 2009 8:18 pm

mujahidmuda wrote:
Dulu ayah kite jadi ketua kampung, pastu setiap kali nak pilihanraya die dapat la senarai nama pengundi. tapi kite peliklah, kenap nama orang yang dah lame meninggal pun diorang bubuh skali. SPR tak buat keje ke?


ini semua taktik KJ nak tunjuk UMNO tak terlibat dgn hantu2 tu...apa dia ingat org lain bodoh ke ??
Back to top Go down
View user profile
pensil 2B
Moderateur
Moderateur


Posts : 112
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Thu Aug 20, 2009 9:37 pm

dulu umno kata tak wujud pengundi hantu. skaNG... kat tmpt yg PK kuat...sibuk la umno wujudkan pengundi hantu. kononnye nanti PAS menang sbb pengundi hantu.

blah la umno!!!
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Thu Aug 20, 2009 9:48 pm

kalau terdapat kawasan setinggan...lagi senang mereka nak hapuskan dari daftar nama....target...pengundi cina...maklumlah kawasan setinggan kadang2 cuma ada nama kampung aje....

satu yang memusykilkan....ada perbezaan pada daftar nama dengan daftar nama PRU12 atau tidak.......?

tak mustahil....diubah alamat untuk memadam terus dari daftar nama.....
Back to top Go down
View user profile
pensil 2B
Moderateur
Moderateur


Posts : 112
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Thu Aug 20, 2009 11:52 pm

pengundi hantu mmg wujud. orang yg dah mati pun namanya masih ada dlm senarai pengundi. sbb tu la di panggil pengundi hantu.
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Fri Aug 21, 2009 12:32 am

itu semua ada muslihatnya...sama2 lah kita tengok premainan umno seterusnya..
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Fri Aug 21, 2009 12:57 pm

UMNO fikir dia ada kuasa, dia boleh buat apa yang dia suka?? Yang batil takkan selamanya di atas. Kebenaran akan muncul jua.
Back to top Go down
View user profile
ekin
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-13
Location : kat atas buaian ni..

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Fri Aug 21, 2009 1:15 pm

lawak..lawak.. antu takut ngan antu.. hahaha.. antu yg bertaring kena rantai bulan posa ni.. antu pakai toncit cam umno tu kena rantai gak ke? Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Fri Aug 21, 2009 1:21 pm

ekin wrote:
lawak..lawak.. antu takut ngan antu.. hahaha.. antu yg bertaring kena rantai bulan posa ni.. antu pakai toncit cam umno tu kena rantai gak ke? Laughing Laughing Laughing

kene juga rantai kat tiang...tapi sekali dengan tiang dia bawak kesana kemari...tak makan saman antu toncit ni....antu jenis ni...kita guna tangkal peti undi aje... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
ekin
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-13
Location : kat atas buaian ni..

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Fri Aug 21, 2009 1:25 pm

langau wrote:
ekin wrote:
lawak..lawak.. antu takut ngan antu.. hahaha.. antu yg bertaring kena rantai bulan posa ni.. antu pakai toncit cam umno tu kena rantai gak ke? Laughing Laughing Laughing

kene juga rantai kat tiang...tapi sekali dengan tiang dia bawak kesana kemari...tak makan saman antu toncit ni....antu jenis ni...kita guna tangkal peti undi aje... Very Happy

sebut pasal peti undi ni, rasa2 dema target berapa bnyak dema menang ye.. ke, masih bertahan ngan menang simbolik.. Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Fri Aug 21, 2009 1:42 pm

Yang kelakar tu, biler kalah tipis, maam kat manek urai, keliling pukul canai cakap dioran menang psikologi lah, tanda rakyat dah terima diorang lah, kalabh bermaruah lah. Dah kalau sibuk undi penguni denan rasuah, bermaruah ke tu?

Masih ingat taktik UMNO masa PRU12 yang leepas, buat jamuan makan untuk budak2 U yang asal Kelantan, siap bagi duit dan sediakan bas lagi. Tapi kalah juga. Padan Muka!!! lol!
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Fri Aug 21, 2009 4:00 pm

ekin wrote:
langau wrote:
ekin wrote:
lawak..lawak.. antu takut ngan antu.. hahaha.. antu yg bertaring kena rantai bulan posa ni.. antu pakai toncit cam umno tu kena rantai gak ke? Laughing Laughing Laughing

kene juga rantai kat tiang...tapi sekali dengan tiang dia bawak kesana kemari...tak makan saman antu toncit ni....antu jenis ni...kita guna tangkal peti undi aje... Very Happy

sebut pasal peti undi ni, rasa2 dema target berapa bnyak dema menang ye.. ke, masih bertahan ngan menang simbolik.. Twisted Evil

memang dorang boleh bertahan dengan menang simbolik...sebab yang ada pun tinggal simbol aje sekarang ni....
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Sat Aug 22, 2009 4:51 am

kau org pelik tak...hantu2 ni wujud sejak PRU11 lagi...bila PAS komplen, mereka mati2 manafikannya...tapi sekarang mereka pulak yg bising...macamlah perkara ni perkara baru...temberang betul umno ni..
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Sat Aug 22, 2009 2:12 pm

Rakyat tak bodoh untuk menilai.. Tak macam "penyokong2" UMNO yang buta tu..

SPR sekarang pun kadang2 tak boleh percaya..
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Sun Aug 23, 2009 4:02 am

langau wrote:
ekin wrote:
langau wrote:
ekin wrote:
lawak..lawak.. antu takut ngan antu.. hahaha.. antu yg bertaring kena rantai bulan posa ni.. antu pakai toncit cam umno tu kena rantai gak ke? Laughing Laughing Laughing

kene juga rantai kat tiang...tapi sekali dengan tiang dia bawak kesana kemari...tak makan saman antu toncit ni....antu jenis ni...kita guna tangkal peti undi aje... Very Happy

sebut pasal peti undi ni, rasa2 dema target berapa bnyak dema menang ye.. ke, masih bertahan ngan menang simbolik.. Twisted Evil

memang dorang boleh bertahan dengan menang simbolik...sebab yang ada pun tinggal simbol aje sekarang ni....


kau org tak tau ke UMNO dah ada simbol baru -

$$$
Back to top Go down
View user profile
suketani
Moderateur
Moderateur


Posts : 115
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Sun Aug 23, 2009 2:51 pm

Kepada orang2 Pematang Pasir.

Jangan percaya dakwaan UMNO kononnya PR ada ramai pengundi HANTU. Tok sah dok pecaya dengan temberang UMNO.

Depa nak bagi hangpa yakin yg PAS mesti menang dan hangpa rasa tak perlu pergi mengundi. Bila hangpa tak pegi mengundi, hantu depa yg tolong pegi mengundi.

Jadi, mesti pergi mengundi. Jangan serahkan kad pengenalan kepada sesiapa pun dari sekarang hingga hari mengundi.

Gambar forumer semasa kempen pilihanraya di Permatang Pasir 22/8/09.
Back to top Go down
View user profile
deko



Posts : 13
Join date : 2009-08-21
Location : tepi bendang dari dlm air

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Sun Aug 23, 2009 11:59 pm

mcm2 cara Bn guna utk menang... Embarassed Embarassed
unit saraf BN dah puah cari tenik nnipu nihh..

jumpa cara ni pulokk...
Back to top Go down
View user profile
deko



Posts : 13
Join date : 2009-08-21
Location : tepi bendang dari dlm air

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Mon Aug 24, 2009 12:03 am

suketani wrote:
Kepada orang2 Pematang Pasir.

Jangan percaya dakwaan UMNO kononnya PR ada ramai pengundi HANTU. Tok sah dok pecaya dengan temberang UMNO.

Depa nak bagi hangpa yakin yg PAS mesti menang dan hangpa rasa tak perlu pergi mengundi. Bila hangpa tak pegi mengundi, hantu depa yg tolong pegi mengundi.

Jadi, mesti pergi mengundi. Jangan serahkan kad pengenalan kepada sesiapa pun dari sekarang hingga hari mengundi.

Gambar forumer semasa kempen pilihanraya di Permatang Pasir 22/8/09.

baju hitam tu nape x nampak muka>> No
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Mon Aug 24, 2009 1:54 am

deko wrote:
suketani wrote:
Kepada orang2 Pematang Pasir.

Jangan percaya dakwaan UMNO kononnya PR ada ramai pengundi HANTU. Tok sah dok pecaya dengan temberang UMNO.

Depa nak bagi hangpa yakin yg PAS mesti menang dan hangpa rasa tak perlu pergi mengundi. Bila hangpa tak pegi mengundi, hantu depa yg tolong pegi mengundi.

Jadi, mesti pergi mengundi. Jangan serahkan kad pengenalan kepada sesiapa pun dari sekarang hingga hari mengundi.

Gambar forumer semasa kempen pilihanraya di Permatang Pasir 22/8/09.

baju hitam tu nape x nampak muka>> No

itulah pengundi "hantu"...pangkah PAS tongue
Back to top Go down
View user profile
awang_trasher
Moderateur
Moderateur


Posts : 206
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Mon Aug 24, 2009 2:29 am

habis bas semua UMNO tahan nanti
Back to top Go down
View user profile
suketani
Moderateur
Moderateur


Posts : 115
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Tue Aug 25, 2009 8:17 am

deko wrote:
suketani wrote:
Kepada orang2 Pematang Pasir.

Jangan percaya dakwaan UMNO kononnya PR ada ramai pengundi HANTU. Tok sah dok pecaya dengan temberang UMNO.

Depa nak bagi hangpa yakin yg PAS mesti menang dan hangpa rasa tak perlu pergi mengundi. Bila hangpa tak pegi mengundi, hantu depa yg tolong pegi mengundi.

Jadi, mesti pergi mengundi. Jangan serahkan kad pengenalan kepada sesiapa pun dari sekarang hingga hari mengundi.

Gambar forumer semasa kempen pilihanraya di Permatang Pasir 22/8/09.

baju hitam tu nape x nampak muka>> No

Dia tak mahu mukanya ditunjuk. Badan tak apa. Dia WANTED dan bahaya.
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Tue Aug 25, 2009 9:01 am

awang_trasher wrote:
habis bas semua UMNO tahan nanti

Tak pasal2 kena tido lokap... Kononnya penyokong pembankang penyebaB kekecohan....

Padahal dia yang samseng tak hingat.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu   Today at 10:23 am

Back to top Go down
 
Pemuda Umno serah bukti pengundi hantu
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
1407 - 1447في انتظار وجود المهدي  :: FORUM :: FORUM SEMBANG-
Jump to: