1407 - 1447في انتظار وجود المهدي

1407 - 1447في انتظار وجود المهدي


 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Baguihhhhhh.....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 19, 2009 10:57 am



calun ni baguih kak.......duit getah pun sapu.....
Back to top Go down
View user profile
budakjalanan
Moderateur
Moderateur


Posts : 72
Join date : 2009-08-19
Location : budakjalanan89@yahoo.com

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 19, 2009 12:52 pm

aritu dh register...tp lupa nickme la....dftr baru...kehkehkeh....
undi la kak...lps ni dia sapu lg
Back to top Go down
View user profile
taksygmlut



Posts : 3
Join date : 2009-08-19

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 19, 2009 1:17 pm

budakjalanan wrote:
aritu dh register...tp lupa nickme la....dftr baru...kehkehkeh....
undi la kak...lps ni dia sapu lg

memang dia kaki sapu...sapu bersih...

makcik2 pokcik2 je dia boleh sapu...habis duit pencen depa...
http://khalifah.forum.st/forum-sembang-f1/iklan-multi-level-marketing-mlm-shj-t65.htm#807
Back to top Go down
View user profile
budakjalanan
Moderateur
Moderateur


Posts : 72
Join date : 2009-08-19
Location : budakjalanan89@yahoo.com

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 19, 2009 1:18 pm

taksygmlut wrote:
budakjalanan wrote:
aritu dh register...tp lupa nickme la....dftr baru...kehkehkeh....
undi la kak...lps ni dia sapu lg

memang dia kaki sapu...sapu bersih...

makcik2 pokcik2 je dia boleh sapu...habis duit pencen depa...http://khalifah.forum.st/forum-sembang-f1/iklan-multi-level-marketing-mlm-shj-t65.htm#807
amboi....sempat lg jual minyak...kehkehkeh Laughing
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 19, 2009 2:58 pm

taksygmlut wrote:
budakjalanan wrote:
aritu dh register...tp lupa nickme la....dftr baru...kehkehkeh....
undi la kak...lps ni dia sapu lg

memang dia kaki sapu...sapu bersih...

makcik2 pokcik2 je dia boleh sapu...habis duit pencen depa...http://khalifah.forum.st/forum-sembang-f1/iklan-multi-level-marketing-mlm-shj-t65.htm#807

harap tuan gunakan ruang pengiklanan yang sesuai....sila hubungi admin....

#1...
Back to top Go down
View user profile
taufan
moderator
moderator


Posts : 23
Join date : 2009-08-11
Location : Klinik Kesihatan Jaya Gading

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 19, 2009 3:41 pm

langau wrote:


calun ni baguih kak.......duit getah pun sapu.....

sapu duit sampai 140k...
tapi bagi poster je?
kekekekeke.. kayalah calon bn ni...
Back to top Go down
View user profile
fooxie
moderator
moderator


Posts : 40
Join date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 19, 2009 4:22 pm

Calon yang dipilih untuk bertanding dalam pilihanraya mesti mempunyai rekod yang bersih kerana "kita meminta rakyat meletak kepercayaan kepadanya sebagai ketua mereka", kata bekas naib presiden Umno, Tengku Razaleigh Hamzah.

"Kita juga berkata calon tersebut mewakili kita. Saya rasa sedih kerana terpaksa menyebut perkara yang sudah nyata itu," tulis Tengku Razaleigh yang juga ahli parlimen Gua Musang dalam blognya.

Beliau merujuk kepada pemilihan Rohaizat Othman - yang telah dibatalkan lesen guamannya - sebagai calon BN dalam pilihanraya kecil DUN Permatang Pasir.

Majlis Peguam telah membatalkan lesen guamannya pada 7 Mac 2008 ekoran dikaitkan dengan kes pecah amanah wang anak guam. Rayuan Rohaizat ke Mahkamah Tinggi juga ditolak pada 12 Ogos lalu.

Menurut Tengku Razaleigh perkara itu seumpama itu tidak akan melayakkannya menjadi calon bagi jawatan awam dalam mana-mana parti politik.

Sehubungan itu, beliau mempersoalkan apakah Umno kekurangan calon sehingga terpaksa memilih Rohaizat bertanding di Permatang Pasir.

"Apakah salahlaku kewangan seumpama itu sudah menjadi perkara biasa sehingga tidak lagi menjadi faktor dalam memilih calon yang sesuai.

"Pemimpin parti yang memilih dan menyaring calon-calon mesti sudah tahu kecacatan itu tetapi menganggap salahlaku kewngan itu sebagai satu perkara yang remeh," tambahnya.

Menurut Tengku Razaleigh lagi, kejujuran merupakan syarat minimum untuk memegang jawatan awam.

"Apa jua pun kebaikan-kebaiakan yang lain yang dimilik calon berkenaan, beliau tidak boleh dipertimbangkan sekiranya beliau gagal ujian ini.

"Calon yang hendak kita pilih bertanding dalam pilihanraya mesti mempunyai rekod yan bersih kerana kita meminta rakyat meletakkan keyakinan mereka kepadanya sebagai pemimpin mereka.

"Dan kerajaan yang demokratik akan runtuh tanpa mendapat keyakinan rakyat," tambahnya.

Oleh itu, Tengku Razaleigh berkata, dengan meletak seorang yang telah dilucut kelayakannya menjadi peguam, maka Umno menonjolkan imej bahawa ia mengamalkan kod moral yang berbeza dengan yang diamalkan oleh rakyat Malaysia.

"Satu set peraturan untuk Umno dan yang lain pula untuk orang lain," katanya.
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Posts : 79
Join date : 2009-08-10
Location : menanti seruan dilangit

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 19, 2009 5:22 pm



dia ni baguiss.. noo.. pak aji dia kasi sepuluh hinggit... Laughing
Back to top Go down
View user profile http://khalifah.forum.st
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Thu Aug 20, 2009 5:49 am

nak tau apa kakak tu cakap dalam hati...?..."bagus jugak poster ni...boleh aku buat tampal reban ayam aku yg rosak tu..." Basketball
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Thu Aug 20, 2009 7:55 am

patriot wrote:
nak tau apa kakak tu cakap dalam hati...?..."bagus jugak poster ni...boleh aku buat tampal reban ayam aku yg rosak tu..." Basketball

pat...nampak kak tu pakai apron....bungkus nasik lemak lah jadinya.... Laughing
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Thu Aug 20, 2009 11:51 am

Boneka mainan meno..
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Thu Aug 20, 2009 8:19 pm

langau wrote:
patriot wrote:
nak tau apa kakak tu cakap dalam hati...?..."bagus jugak poster ni...boleh aku buat tampal reban ayam aku yg rosak tu..." Basketball

pat...nampak kak tu pakai apron....bungkus nasik lemak lah jadinya.... Laughing


hehehe... Laughing
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Fri Aug 21, 2009 12:48 pm

Tak pun buat alas duduk masa tunggu keputusan pilihanraya nanti.
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Sat Aug 22, 2009 5:04 am

mujahidmuda wrote:
Tak pun buat alas duduk masa tunggu keputusan pilihanraya nanti.


kalau aku yg dapat..aku bagi kat budak2..boleh dia org buat kapalterbang kertas...tak pun alas kepala bila hujan.. Basketball
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Sat Aug 22, 2009 1:51 pm

Semalam, kat paper gambar mamat ni tegah tolong sorang kakak menjahit. Ala, setakat pegang kain pastu tangkap gambar, budak tiga tahun pun boleh buat oiiiii..

Dah2 la menipu.. Orang lain dah jelak dah..
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Sun Aug 23, 2009 4:03 am

mujahidmuda wrote:
Semalam, kat paper gambar mamat ni tegah tolong sorang kakak menjahit. Ala, setakat pegang kain pastu tangkap gambar, budak tiga tahun pun boleh buat oiiiii..

Dah2 la menipu.. Orang lain dah jelak dah..


nasib baik tak tolong toreh duit...opsss...pokok getah... simbolik tuuuu....
Back to top Go down
View user profile
awang_trasher
Moderateur
Moderateur


Posts : 206
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Mon Aug 24, 2009 2:39 am

langau wrote:


calun ni baguih kak.......duit getah pun sapu.....
Twisted Evil Laughing
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Mon Aug 24, 2009 9:51 am

Pasal tido pukul tiga pagi setiap hari pun nak keoh. Lainlah kalau tak tido sebab wat solat tahajud ke, solat sunat taubat ke.. nak letak front page pun kite tak heran.
Back to top Go down
View user profile
seri_bulan



Posts : 8
Join date : 2009-08-24

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Mon Aug 24, 2009 3:05 pm

baguih dok ada...


Last edited by seri_bulan on Mon Aug 24, 2009 3:40 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://www.getpay2click.com/v1/index.php?ref=port_skye
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Mon Aug 24, 2009 3:39 pm

seri_bulan wrote:
baguih dok ada...
http://www.getpay2click.com/v1/index.php?ref=port_skye

salah parking ni...
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Tue Aug 25, 2009 1:22 am

mujahidmuda wrote:
seri_bulan wrote:
baguih dok ada...
http://www.getpay2click.com/v1/index.php?ref=port_skye

salah parking ni...

lesen terbang kot?..... Laughing

#2
Back to top Go down
View user profile
mujahidmuda
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-18
Age : 30
Location : hujung medini

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Tue Aug 25, 2009 9:03 am

Semua tread dier nak promosi. No
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 26, 2009 4:21 am

mujahidmuda wrote:
Semua tread dier nak promosi. No


lain kali delete aja...setiap post berbentuk iklan, dia kena menghubungi WM/Admin untuk ruangan pengiklanan...bukan pakai terjah...dia akan dapat komisyen sepuluh sen setiap kali kita buka link yg diberinya itu..
Back to top Go down
View user profile
kaptenpower
moderator
moderator


Posts : 45
Join date : 2009-08-18

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Wed Aug 26, 2009 5:06 pm

pompuan yg terima poster tu...pakai baju puteri amenooo kelmarin..kalau tak silap aku laa...aku jumpa depan sekolah pmtg rambai..depa dok rayu undi be enddd..
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Thu Aug 27, 2009 9:31 am

kaptenpower wrote:
pompuan yg terima poster tu...pakai baju puteri amenooo kelmarin..kalau tak silap aku laa...aku jumpa depan sekolah pmtg rambai..depa dok rayu undi be enddd..

makna kata...berlakun lah ni?...... Laughing

tak pa...tak pa.....lakunan pertama dan terakhir mu.... Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Baguihhhhhh.....   Today at 12:33 am

Back to top Go down
 
Baguihhhhhh.....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
1407 - 1447في انتظار وجود المهدي  :: FORUM :: FORUM SEMBANG-
Jump to: