1407 - 1447في انتظار وجود المهدي

1407 - 1447في انتظار وجود المهدي


 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Urut tapak Kaki

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
fooxie
moderator
moderator
avatar

Posts : 40
Join date : 2009-08-13

PostSubject: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 12:03 am



The Organs of your body have their sensory touches at the bottom of your foot, if you massage these points.

berjalan atas batu2 kecil pun ok juga.

Ada ustaz bagi tahu, elok berjalan kaki ayam atas tanah.
Back to top Go down
View user profile
aayate

avatar

Posts : 2
Join date : 2009-08-18

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 12:09 am

kalau betul poin2 yang lu letak tu....alamak.....wak sakit tulang belakang lah plak.
Back to top Go down
View user profile
pensil 2B
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 112
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 12:29 am

kat ibu jari tu gambar apa yer?
Back to top Go down
View user profile
fooxie
moderator
moderator
avatar

Posts : 40
Join date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 12:38 am

pensil 2B wrote:
kat ibu jari tu gambar apa yer?

tak pasti gambar apa, kena tanya pakar tu. study
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 4:12 am

aku urut tapak kaki ni sekali jer..lepas tu taknak dah...sakit wooo....
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 9:15 am

kalau depan rumah ada jalan tar....petang-petang jalan atas tar tersebut berkaki ayam...best jugak.....hehehe urut free Very Happy
Back to top Go down
View user profile
ekin
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 107
Join date : 2009-08-13
Location : kat atas buaian ni..

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 9:28 am

patriot wrote:
aku urut tapak kaki ni sekali jer..lepas tu taknak dah...sakit wooo....

sakit tu sebabnya memang ada penyakit tu... kalau x sakit maknanya kita sihat.. pg urut lg. dah x sakit kang baru dat sini..
Back to top Go down
View user profile
ekin
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 107
Join date : 2009-08-13
Location : kat atas buaian ni..

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 9:30 am

langau wrote:
kalau depan rumah ada jalan tar....petang-petang jalan atas tar tersebut berkaki ayam...best jugak.....hehehe urut free Very Happy

x pakai kasud? x takut masuk cacing ke? kang masuk cacing, badan kurus perut buncitt... hehehe.. gurau je langau..
Back to top Go down
View user profile
pensil 2B
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 112
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 2:20 pm

ana nak tnya korang la.. mesin urut kaki yg guna infra red tu ok ke? bagus ke tak?
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 2:48 pm

pensil 2B wrote:
ana nak tnya korang la.. mesin urut kaki yg guna infra red tu ok ke? bagus ke tak?

boleh gunakan tapi jangan aktifkan infra red dia kalau boleh....belum ada yang boleh jamin keselamatan dia....
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Wed Aug 19, 2009 2:50 pm

ekin wrote:
langau wrote:
kalau depan rumah ada jalan tar....petang-petang jalan atas tar tersebut berkaki ayam...best jugak.....hehehe urut free Very Happy

x pakai kasud? x takut masuk cacing ke? kang masuk cacing, badan kurus perut buncitt... hehehe.. gurau je langau..

nanti kalau saya kata pakai sarung kaki aje...orang kata tiru DAP berkabung pulak... Laughing

boleh lak ekin....lagipun kebanyakkan "cacing" yang masuk adalah melalui tangan yang kotor terutama celah kuku....
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Thu Aug 20, 2009 5:57 am

ekin wrote:
patriot wrote:
aku urut tapak kaki ni sekali jer..lepas tu taknak dah...sakit wooo....

sakit tu sebabnya memang ada penyakit tu... kalau x sakit maknanya kita sihat.. pg urut lg. dah x sakit kang baru dat sini..


mana tak sakitnya ekin..lelaki tukang urut tu tangan dia urat timbul2....aku ingat dia praktis pecahkan kicap guna tangan agaknya...
Back to top Go down
View user profile
suketani
Moderateur
Moderateur
avatar

Posts : 115
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Urut tapak Kaki   Thu Aug 20, 2009 8:47 am

...