1407 - 1447في انتظار وجود المهدي

1407 - 1447في انتظار وجود المهدي


 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
suketani
Moderateur
Moderateur


Posts : 115
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Wed Aug 12, 2009 7:23 pm

Kekadang avatar memberi sedikit pengaruh semasa kita membaca posting.
Kalau avatarnya terlompat2 tapi postingnya cerita bab agama -- kita rasa sedikit janggal.

Jadi saya nak tanya tentang avatar yg anda pilih.
KENAPA ANDA PILIH AVATAR YG SEDEMIKIAN -- apakah cerita disebalik avatar anda itu.

OK, saya mulakan.



Gambar pemburu 'aiming target' anak panah.
Saya mahu lihat maklumat yg tepat dan benar.
Kalau maklumat yg main tuduh menuduh -- buang masa (rugi anak panah jaa..)
Back to top Go down
View user profile
zulkbo
moderator
moderator


Posts : 17
Join date : 2009-08-13
Location : Bumi Allah

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Thu Aug 13, 2009 2:20 am

kereta saya lah... Laughing
Back to top Go down
View user profile
ibnuhasanarrembawi
moderator
moderator


Posts : 8
Join date : 2009-08-11
Location : Ad-Dunya

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Thu Aug 13, 2009 2:37 am

Itu peta Rembau.

Sesuailah dengan namaku. Laughing Tapi tak ada kena mengena dengan budak KJ tuh. Rolling Eyes

Korang tahu tak kat mana Rembau??? Pernah pegi ka???
Back to top Go down
View user profile
Syahid
Moderateur
Moderateur


Posts : 105
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Thu Aug 13, 2009 9:55 am

nyesal pulak aku dah jual kereta tu, tapi nak buat macammana , bajet lari. gambar aje la yang tinggal.
Back to top Go down
View user profile
zulkbo
moderator
moderator


Posts : 17
Join date : 2009-08-13
Location : Bumi Allah

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Thu Aug 13, 2009 12:07 pm

ibnuhasanarrembawi wrote:
Itu peta Rembau.

Sesuailah dengan namaku. Laughing Tapi tak ada kena mengena dengan budak KJ tuh. Rolling Eyes

Korang tahu tak kat mana Rembau??? Pernah pegi ka???

Rombou..ayam den lapeh... Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
cahayaku
moderator
moderator


Posts : 7
Join date : 2009-08-16

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Sun Aug 16, 2009 3:22 pm

saya tak de avatar,selection yang ada kat sini tak menarik minat saya..huhuhuu..mana nak cari arr?
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Sun Aug 16, 2009 3:30 pm

zulkbo wrote:
ibnuhasanarrembawi wrote:
Itu peta Rembau.

Sesuailah dengan namaku. Laughing Tapi tak ada kena mengena dengan budak KJ tuh. Rolling Eyes

Korang tahu tak kat mana Rembau??? Pernah pegi ka???

Rombou..ayam den lapeh... Very Happy Very Happy

ayam den lapeh...minang bro...Beranang ramailah..
Back to top Go down
View user profile
awang_trasher
Moderateur
Moderateur


Posts : 206
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Sun Aug 16, 2009 6:01 pm

avatar mesti nak kena sama ngan nickname kan
Back to top Go down
View user profile
suketani
Moderateur
Moderateur


Posts : 115
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Sun Aug 16, 2009 11:09 pm

cahayaku wrote:
saya tak de avatar,selection yang ada kat sini tak menarik minat saya..huhuhuu..mana nak cari arr?

Banyak tempat boleh cari.
Salah satunya di sini http://www.coolavatars.net/

Belek2lah page tue ikut categori mana yg minat.
Back to top Go down
View user profile
suketani
Moderateur
Moderateur


Posts : 115
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Sun Aug 16, 2009 11:10 pm

awang_trasher wrote:
avatar mesti nak kena sama ngan nickname kan

Dok trash bisu jaa. Dia nak bagi bunyi ?
Back to top Go down
View user profile
awang_trasher
Moderateur
Moderateur


Posts : 206
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Sun Aug 16, 2009 11:15 pm

suketani wrote:
awang_trasher wrote:
avatar mesti nak kena sama ngan nickname kan

Dok trash bisu jaa. Dia nak bagi bunyi ?


awang dtg dr kg,dr kg dye dtg,
mndpt keje kilang,pegi pg pulang ptg
awng berambut pnjg,pnjgnye rmbut awg,
anting2 tlinga kri,tatu sauh di tgn knan..
xksh,biase2x..
awng ske sndri,mne boleh cinta karat,
tbe mlm msti ke padang,tgk owg lalu lalang..

pala sakit tgk wyng,lbih bek layan trash,
untung2 bleh hilang,byang kg sawah ladang,,
dunia sengal hrus senang,
brsama hidup di muka,,
smua sudah ada dalam,lgu suara metrolika..
mane boleh jd pghalang,
sebumbung mghitung padah
hdup stia serta tnang,spesis trjmpe jmbalang..
auta,
kpla trhntuk tiang,bwu tringat pesan,dimna ank stu,akn pulg ckup bulan
xksh,biasa2x..
awg ske sndri,bwu bleh cinta karat,bila mlm msti ke pdang,tgk owg lalulalang..

Back to top Go down
View user profile
suketani
Moderateur
Moderateur


Posts : 115
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 12:08 am

Hahh tue dia !
Dia bunyi sungguh, sampai nak reban meja komputer saya nie.
Back to top Go down
View user profile
ekin
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-13
Location : kat atas buaian ni..

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 12:17 am

bagi sy avatar yg menceriakan orang lain itu sudah cukup.. janji x menyakitkan pandangan mata..
Back to top Go down
View user profile
suketani
Moderateur
Moderateur


Posts : 115
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 12:44 am

ekin wrote:
bagi sy avatar yg menceriakan orang lain itu sudah cukup.. janji x menyakitkan pandangan mata..

Bagus.

Ekin duduk atas buai tue lama2, boleh bertahan ker buai tue ?
Takut putus tali nanti jatuh.
Back to top Go down
View user profile
ibnuhasanarrembawi
moderator
moderator


Posts : 8
Join date : 2009-08-11
Location : Ad-Dunya

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 1:36 am

ibnuhasanarrembawi wrote:
Itu peta Rembau.

Sesuailah dengan namaku. Laughing Tapi tak ada kena mengena dengan budak KJ tuh. Rolling Eyes

Korang tahu tak kat mana Rembau??? Pernah pegi ka???


Korang perasan tak, peta Rembau macam peta Kelantan...... mirror image. :idea:







Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
awang_trasher
Moderateur
Moderateur


Posts : 206
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 2:19 am

hampir2 serupa
Back to top Go down
View user profile
ekin
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-13
Location : kat atas buaian ni..

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 9:25 am

suketani wrote:
ekin wrote:
bagi sy avatar yg menceriakan orang lain itu sudah cukup.. janji x menyakitkan pandangan mata..

Bagus.

Ekin duduk atas buai tue lama2, boleh bertahan ker buai tue ?
Takut putus tali nanti jatuh.

duduk je... x bergerak pun.. kalau nak gerakkan kena nyanyi..

pohon beringin..dahannya rendang...
er.... lupa la camna nak nyayi... flower
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 9:30 am

ibnuhasanarrembawi wrote:
ibnuhasanarrembawi wrote:
Itu peta Rembau.

Sesuailah dengan namaku. Laughing Tapi tak ada kena mengena dengan budak KJ tuh. Rolling Eyes

Korang tahu tak kat mana Rembau??? Pernah pegi ka???


Korang perasan tak, peta Rembau macam peta Kelantan...... mirror image. :idea:







Very Happy Very Happy Very Happy

yo lah bai.......den rombau tak sampai lagi...habih-habih sampai rantau jo....
Back to top Go down
View user profile
SilverSky
Moderateur
Moderateur


Posts : 37
Join date : 2009-08-16

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 9:40 am

Tuan sukatani...sejak bila sukapanah plak?

saya ni, pergi mana-mana forum pun, ini jer la avatar yg saya pakai skarang. Buat masa ni, belum terpikir lagi nak pakai avatar lain..saya memang suka letak gambar diri sendiri sebagai avatar...
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 9:47 am

SilverSky wrote:
Tuan sukatani...sejak bila sukapanah plak?

saya ni, pergi mana-mana forum pun, ini jer la avatar yg saya pakai skarang. Buat masa ni, belum terpikir lagi nak pakai avatar lain..saya memang suka letak gambar diri sendiri sebagai avatar...

mungkin sejak kene sengat kalajengking tempoh hari....bisa dah meresap jauh....hehehe
Back to top Go down
View user profile
SilverSky
Moderateur
Moderateur


Posts : 37
Join date : 2009-08-16

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 9:52 am

langau wrote:
SilverSky wrote:
Tuan sukatani...sejak bila sukapanah plak?

saya ni, pergi mana-mana forum pun, ini jer la avatar yg saya pakai skarang. Buat masa ni, belum terpikir lagi nak pakai avatar lain..saya memang suka letak gambar diri sendiri sebagai avatar...

mungkin sejak kene sengat kalajengking tempoh hari....bisa dah meresap jauh....hehehe

sape kena sengat ngan kala lipit?
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 10:16 am

SilverSky wrote:
langau wrote:
SilverSky wrote:
Tuan sukatani...sejak bila sukapanah plak?

saya ni, pergi mana-mana forum pun, ini jer la avatar yg saya pakai skarang. Buat masa ni, belum terpikir lagi nak pakai avatar lain..saya memang suka letak gambar diri sendiri sebagai avatar...

mungkin sejak kene sengat kalajengking tempoh hari....bisa dah meresap jauh....hehehe

sape kena sengat ngan kala lipit?

abang suketani kita lah...kesian kat dia....berlubang betis...
Back to top Go down
View user profile
ekin
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-13
Location : kat atas buaian ni..

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 10:20 am

huhuhu.. belubang?
Back to top Go down
View user profile
SilverSky
Moderateur
Moderateur


Posts : 37
Join date : 2009-08-16

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 10:23 am

langau wrote:
SilverSky wrote:
langau wrote:
SilverSky wrote:
Tuan sukatani...sejak bila sukapanah plak?

saya ni, pergi mana-mana forum pun, ini jer la avatar yg saya pakai skarang. Buat masa ni, belum terpikir lagi nak pakai avatar lain..saya memang suka letak gambar diri sendiri sebagai avatar...

mungkin sejak kene sengat kalajengking tempoh hari....bisa dah meresap jauh....hehehe

sape kena sengat ngan kala lipit?

abang suketani kita lah...kesian kat dia....berlubang betis...

mak aih...takkan kena sengat sampai berlubang? biar betul..?

sakit tak?

masuk wad?

bapak aku kena pagut ngan ular sawa yg tak berbisa sampai masuk wad 4 hari sebab darah dicemari kuman...kalo la ular sawa tu ada bisa, tentu aku dah jadi anak yatim... Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Mon Aug 17, 2009 10:24 am

ekin wrote:
huhuhu.. belubang?

lubang kecik aje.....

http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6019&highlight=berbisa
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?   Today at 12:33 am

Back to top Go down
 
Avatar pilihan : kenapa anda pilih avatar itu ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» New! Avatar Creator feature on the Avatar Page
» Your Profile - Avatar
» script for avatar in Topics and Recent topics widget
» Avatar in the Recent Topics
» How to add the avatar in the User's Control Panel ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
1407 - 1447في انتظار وجود المهدي  :: FORUM :: FORUM SEMBANG-
Jump to: