1407 - 1447في انتظار وجود المهدي

1407 - 1447في انتظار وجود المهدي


 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 DATUK AZEEZ TENAT.. PELUANG UNTUK HIDUP TIPIS?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
kingsolo
journalist active
journalist active


Posts : 68
Join date : 2009-09-27

PostSubject: DATUK AZEEZ TENAT.. PELUANG UNTUK HIDUP TIPIS?   Tue Oct 06, 2009 11:08 am












__________________

KOMEN PEMBACA

__________________

1. betuika dia kena tumbuk...nampak cam dia yg tumbukkk bukan dia kena tumbuk. - Aji, Sentul.

2. Kesian...mungkin dia tak penah rasa penumbuk kot...itu yg tak tau beza penangan penumbuk...ingat mula gelap lebam kira org pecaya lahhh dia kena tumbuk...hang mai sini azeez aku tunjuk camna rasa penumbuk! -muhammad ali & mike tyson.

3. Kalau betul dakwa azeez, saya minta sdr azeez sila buat laporan segera...baru keadilan akan kelihatan setakat laporan akhbar buat apa. minta juga pr buat laporan polis kalau rasa dakwaan azeez ni tipu dan bohong biar polis siasat. - anak keadilan.

4. mana nak adil...polis pun sama tumbuk org...cuba tengok kes dsai sampai lebam mata kawan tu. - Jai Pomen, Putrajaya.

5. KLAU BETULLAH APA YANG DISEBUT UST IDRIS...MEMAMNG JIJIK DAN AIB SEKALI CARA KEMPEN UMNO/BN...MOGA ALLAH TUNJUKKAN KUASANYA SEMASA HARI KEPUTUSAN PRK KELAK. - hamba allah,sekinchan.

6.Azeez ni tak pernah sekolah kot.. tak tau mana satu penumbuk dgn mana satu tepukan di bahu.. Lagi pun dalam gambar tu, penyokong PAS lebih kecil dari Azeez.. takkan tak boleh tahan kot - Hunt, Segambut.

7. Betultu hunt....hebat...nak belajar juga dengan mamat yang tepuk tu...ilmu apa dia pakai...sekali tepuk jerrr...siazeez terus masuk hospital. - Tepuk Amai-amai.

8. Kalau kerap sangat berbohong, walaupun benar sekali berlaku orang tidak akan mempercayainya. - Balik Pulau HMN.

9.Baganilah sifat orang UMNO, suka ada2kan cerita, tak telus dn banyak perbohongan. - asri daud.

10.Tengok kat gambar tu... yang jelasnya perut menteri dan pemimpin-pemimpin Umno semuanya boroi-boroi belaka....semua ada P.J.K (Perut Jalan Kedepan) Iyelah...hidup senang lenang... bila ada pilihanraya je baru nampak macam bekerja, turun jumpa orang sana sini... Kenalah selalu buat exercise... barulah otak cergas dan taklah merapu-rapu benda-benda yang tak perlu. -Rakyat Malaysia,Puchong.

11.Sampai masuk hospital tuh? berbalut tengkok dia , semalam dalam TV3suku tunjuk.. boleh dapat anugarah pelakon terbaik nih. - Shahrom.

12.Salam, tahun ni dah 25 tahun saya dalam ATM, dan dalam tempoh itu setelah saya layak mengundi (saya masuk ATM umur 18) hanya sekali saya berpeluang pangkah kertas undi lepas tu tak lagi, dah 2 PRU yang lalu nama saya tak ada dalam list.. ntah ke mana. Pada PRU yang lepas saya berpeluang keluarkan nama isteri saya dari undi pos kepada undi biasa so baru lah dia berpeluang pangkah kertas undi setelah hampir 20 tahun kami kahwin. Bukan saya nak menuduh, tapi benar memang ada hantu yang tolong pangkah (atas arahan) untuk pangkah calon ... Bila kena patuh pada arahan depa ni dah tak pikir bulat-bulat dah. - Pesara ATM.

13.Pada pandangan Abd Azeez tu, kalau kena tepuk bahu tu, macam kena tumbuklah.., kalau kena tepuk sekali pula, maksudnya kena tumbuk berkali-kali, kalau yang tepuk tu sorang pula, maksudnya, 10 orang yang tumbuk dia?, kalau penyokong PAS tunjuk duit pula, maksudnya mcm kena terajang dari arah belakang (sepakan kung fu), maksud pada keseluruhannya pula, perbuatan penyokong PAS tu boleh mengakibatkan dia muntah-muntah sampai masuk hospital. Perhhhh Dasatnyaaaa? patutler UMNO ni tak diterima oleh rakyat lagi?, besar pembohong pemimpin-peminpinnya. - Remy, Star.

14.Tahniah, sekiranya ada anugerah kategori Pelakon Lelaki Terbaik Ahli Politik, memang sah dia akan gondol semua untuk lapan tahun berturut-turut... malang sekali TV3 takde masa kejadian tersebut kalau tak memang sampai tahun 2020 akan di ulang tayang adegan tersebut mengalahkan cerita Bujang Lapok arahn P Ramlee. TV3 pulak masih tak belajar dr kesilapan dan terus menerus menjadi kuda pencen tunggangan UMNO. Kepada Datuk Azeez, tahniah, Datok memang terer... terer kelentong! -Abdul Wahub.

15.Dasyat betul la mamat yang tepuk balakang azeez tu...sapa sapa yang nak belajar ilmu tepuk leh datang jumpa mamat tu lah... baru umno tahu tepukkan Pas. Tu baru mamat tu tepuk..ni belum atuk dia tepuk. kalau atuk mamat tu tepuk entah-entah semua yang ada kat situ sawan tapir gila....syabas kepada mamat tu..teruskan cuit dan tepukkan anda. - Ichi Hero.

16.haha, koi lama koi merapu puak ni nak bohong,..Allah Maha Kaya, kan dah ada bukti yg jelas si azeez ni penipu. Anyway, tahniah bro yg pegang bahu tu, power dia..sekali pegang ja, ajis dah rasa mcm kena 20 penumbuk oleh sembilan org.-akhlaken.bangi.

17.Lepas ni kalau saya jumpa Azeez saya bukan nak tepuk bau dia, saya nak 'khiaqqq tuihh' kat muka dia.Orang macam ni bukan bole hormat dah. Selalu duk buat cerita marapu jer bila ada pilihan raya. - JimieRay,Penang.

17.mengikut apa yangpernah saya baca aziz ini ada sindrom penyakit schizoprenia (skizo) iaitu sejenis penyakit jiwa dimana seseorang pesakit merasai dirinya diancam dan dipukul walaupun tidak berlaku. Ianya juga mengalami ilusi dan delusi dimana merasai dan mendengar ada bisikan ditelinganya. Kemudian dia akan bercakap kepada orang lain bahawa sianu sianu telah mengancam dan memukulnya.. ini adalah sejenis penyakit saikestri dan perlu mendapat rawatan dan sepanjang hidup makan ubat. kalau tak caya tanya pakar saikestri di mana-mana hospital kerajaan. terlebih teruk ia mungkin akan di hantar ke wad saikestries di HKL atau hospital bahagia atau tanjung rambutan. Elok juga tanya dengan YB lai dan papa marican. - yahayaalhaj.

18.Assalamualaikum warahmatullah! Semua umat Islam perlulah bersabar diatas apa yang berlaku kerana ada pihak yang suka berlakon demi menarik simpati ketika pilihanraya semakin hampir.Ada macam-macam lakonan yang dibuat-buat supaya rakyat benci terhadap pihak yang lagi satu terutama pembangkang. Perangai dan sikap berbohong ini telah lama diamalkan oleh penyokong dan ahli umno bagi mengelirukan manusia demi mengekalkan dominasi politik mereka yang semakin terhakis. Meraka sanggup menghalalkan cara asalkan matlamat tercapai....Pemimpin dan penyokong umno serupa melainkan yang mendapat hidayah Allah.
Back to top Go down
View user profile
deko



Posts : 13
Join date : 2009-08-21
Location : tepi bendang dari dlm air

PostSubject: Re: DATUK AZEEZ TENAT.. PELUANG UNTUK HIDUP TIPIS?   Wed Oct 07, 2009 1:37 pm

biaq pi mampuh betoi2...
Back to top Go down
View user profile
 
DATUK AZEEZ TENAT.. PELUANG UNTUK HIDUP TIPIS?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
1407 - 1447في انتظار وجود المهدي  :: FORUM :: FORUM SEMBANG-
Jump to: