1407 - 1447في انتظار وجود المهدي

1407 - 1447في انتظار وجود المهدي


 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 umno and radhzi

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
kaptenpower
moderator
moderator


Posts : 45
Join date : 2009-08-18

PostSubject: umno and radhzi   Thu Aug 27, 2009 4:00 pm

UMNO sedia bantu Mohd. Radzhi

SIK 26 Ogos - UMNO sedia membantu Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Lunas, Mohd. Radzhi Salleh yang kini menjadi wakil rakyat Bebas sekiranya beliau memberikan sokongan kepada Barisan Nasional (BN) Kedah.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Paduka Ahmad Bashah Md. Hanipah berkata, UMNO dan BN mempunyai kemampuan membantu rakyat setiap masa berbanding kerajaan negeri sendiri.

"Saya berharap dia akan bersama-sama menyokong kita seperti rakannya yang isytihar keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP di Perak.

"Kalau dia bersama-sama dan nyatakan sokongan terhadap BN, Insya-Allah kita akan bantu penuhi keperluan penduduk di dalam kawasannya," katanya.

Ahmad Bashah berkata, pihaknya percaya Mohd. Radzhi sebelum ini menjalankan tugasnya selaku ADUN dengan baik tetapi tidak mampu menunaikan permintaan pengundi.

"Kita tahu bahawa sebelum ini dia tak berapa berani balik ke kawasan kerana pengundi Lunas tuntut macam-macam sedangkan kerajaan negeri tak mampu nak bagi. Sebab itu dia tak boleh tunggu lagi," katanya.
Back to top Go down
View user profile
pensil 2B
Moderateur
Moderateur


Posts : 112
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: umno and radhzi   Thu Aug 27, 2009 4:42 pm

memang la dia tak berani balik. kalau balik..mahu kena pancung dgn penduduk lunas. org undi dia utk pkr bukan utk umno! sbb org tak suka umno. sekali dia menyokong umno plak. mmg cari pasal betul la si radzhi nih! Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
langau
Moderateur
Moderateur


Posts : 253
Join date : 2009-08-15
Location : ipoh, rinching, tokai

PostSubject: Re: umno and radhzi   Thu Aug 27, 2009 5:46 pm

pensil 2B wrote:
memang la dia tak berani balik. kalau balik..mahu kena pancung dgn penduduk lunas. org undi dia utk pkr bukan utk umno! sbb org tak suka umno. sekali dia menyokong umno plak. mmg cari pasal betul la si radzhi nih! Twisted Evil

sendiri carik penyakit.....dapat duit raya lah tu kot?
Back to top Go down
View user profile
patriot
Moderateur
Moderateur


Posts : 168
Join date : 2009-08-11

PostSubject: Re: umno and radhzi   Fri Aug 28, 2009 3:40 am

eloklah tu...pengkhianat nak bantu pembelot...memang kenalah..
Back to top Go down
View user profile
kaptenpower
moderator
moderator


Posts : 45
Join date : 2009-08-18

PostSubject: Re: umno and radhzi   Mon Aug 31, 2009 1:43 pm

Back to top Go down
View user profile
ekin
Moderateur
Moderateur


Posts : 107
Join date : 2009-08-13
Location : kat atas buaian ni..

PostSubject: Re: umno and radhzi   Mon Aug 31, 2009 3:07 pm

orang mcm tu elok potong je lidahnya.. jenis lidah bercabang..
Back to top Go down
View user profile
kaptenpower
moderator
moderator


Posts : 45
Join date : 2009-08-18

PostSubject: Re: umno and radhzi   Mon Aug 31, 2009 3:26 pm

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: umno and radhzi   Today at 6:21 am

Back to top Go down
 
umno and radhzi
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
1407 - 1447في انتظار وجود المهدي  :: FORUM :: FORUM SEMBANG-
Jump to: